AN Riepas LASSA
Falken Goodyear Michelin Bridgeston Lassa tyres Antares Marshall
Ziņas - Noslēdzies pēdējais šīs sezonas ziemas autosprinta posms un noskaidroti 2010. gada ziemas kausa ieguvēji! :

  Noslēdzies pēdējais šīs sezonas ziemas autosprinta posms un noskaidroti 2010. gada ziemas kausa ieguvēji! Bookmark and Share
Noslēdzies pēdējais šīs sezonas ziemas autosprinta posms un noskaidroti 2010. gada ziemas kausa ieguvēji!  titulattēls
6. martā Upesciemā norisinājās pēdējais, kas pēc skaita bija sestais, 2010. gada ziemas autasprinta posms. Uz starta stājās 21 dalībnieks trīs dažādās klasēs. Lai arī no rīta termometra stabiņš neliecināja par to, ka ir 6. matrs, un pl. 7:00 rādīja -21ºC, diena bija saulaina un patīkama, kas labā omā uzturēja sacensību dalībniekus un, protams, arī rīkotājus. Arī šoreiz spējām veikt 4 braucienus pa diviem apļiem, kaut gan vienu brīdi pat izskanēja priekšlikumi raitās gaitas dēļ braukt piecas reizes. Līdz ar „Garkalnes autotrases un AN Riepas ziemas kauss 2010” 6. posma uzvarētāju noskaidrošanu, ir noslēgusies arī cīņa par sezonas kopvērtējuma kausu.
Sacensības, kā jau ierasts, iesāka FWD jeb priekšpiedziņas klase. Cīņa tika prognozēta ļoti spraiga, jo kopvērtējuma uzvarētāju noskaidrošanu paši dalībnieki bija atstājuši uz pēdējo – sesto posmu, tiesa, ne jau labas gribas vadīti, bet sīvās konkurences dēļ. Kā no rīta atklājās, tad kopvērtējuma otrās vietas īpašnieks (pēc piektā posma), Jurģis Rietums uz sacensībām ierasties nevarēja, jo viņam pirms dažām stundām pasaulē nāca meita, ar ko arī mēs no visas sirds Jurģi un Irēni apsveicam. Tas, savukārt, lielāku handikapu deva tajā brīdī pirmajā vietā esošajam Almantam Faušteinam, kam nebija par katru cenu jābūt pirmajam sestajā posmā, bet nevarēja atļauties arī galīgi haltūrēt.
Un tā, pēc četriem braucieniem (summējam trīs labākos laikus) trešo vietu desmit konkurentu starpā ieņēma Almants Faušteins ar savu VAZ 2108, apsteidzot ceturtās vietas ieguvēju Gati Linteru (Mazda 626) par 7,34 sekundēm. Otro vietu ieguva Nauris Bruņinieks, kurš startēja ar Almanta VAZ 2108, un uzrādīja par 8,51 sekundi labāku laiku, nekā Almants, bat ātrākais šoreiz un sezonā jau otro reizi bija Guntis Rupeiks ar VW Golf I, kas Naurim bija priekšā par 3,24 sekundēm trīs braucienu summā.
Sezonas kopvērtējumā Jurģis Rietums ieņēma trešo vietu ar 72 punktiem, piedaloties piecos no sešiem posmiem un izcīnot trīs otrās, vienu vienpadsmito un vienu pirmo vietu. Otro vietu kopvērtējumā ieguva Guntis Rupeiks ar 85 punktiem un attiecīgi divām otrajām, vienu pirmo un divām trešajām vietām, tāpat kā Jurģis, neņemdams dalību vienā no posmiem, bet sezonas lielāko kausu priekšpiedziņās ieguva Almants Faušteins, kas, piedaloties visos sešos posmos un sezonas gaitā, piecas reizes kāpjot uz pjedestāla, ieguva divas pirmās, vienu piekto un trīs trešās vietas, un spēja izcīnīt 89 punktus.
Klasiskās piedziņas automašīnas jeb RWD šoreiz netika pārstāvētas kuplā skaitā, vien 6 braucēji, no kuriem trešo laiku uzrādīja Juris Zeiļa ar VAZ 2106, otro vietu, apsteidzot Juri par 6,61 sekundi, uzrādīja Kārlis Apinis ar savu BMW 325, bet absolūti ātrākais šoreiz, kā arī vēl četras reizes šosezon, bija Ernests Eglītis ar VAZ 2107, kurš Kārlim triju braucienu summā bija priekšā par 9,96 sekundēm.
Kopvērtējumā šajā klasē pirmo trijnieku iesāk sestā posma trešās vietas ieguvējs Juris Zeiļa ar 63 punktiem un pabeidz šī paša posma uzvarētājs Ernests Eglītis ar 91 punktu, kas piedalījās visos sešos posmos un tajos spēja izcīnīt vienu astoto, vienu vienpadsmito un četras pirmās vietas. Otro vietu sezonas kopvērtējumā ieguva Jānis Lācis ar Ford Sierra, apsteidzot Juri par nieka četriem punktiem, kaut gan piedalījies bija vien piecos posmos. Tātad šajā klasē Garkalnes autotrases un AN Riepas kausa ieguvējs – Ernests Eglītis!!!!!
Pilnpiedziņas jeb 4WD klasē startēja divi jauni dalībnieki – Roberts Lukss un Daniels Baltais, kurš šo ziemas sezonu bija uzsācis citās sacensībās un, tikai noslēdzoties tām, ņēma dalību šeit, kaut gan trase viņam bija labi zināma, jo viņš šeit aizvadīja regulārus treniņbraucienus ar savu Subaru automašīnu, tiesa, šoriez uz starta viņš devās ar Audi Coupe, kas viņam uzreiz deva arī pirmo vietu, apsteidzot otrās vietas ieguvēju Sandi Šābli par 9,63 sekundēm. Trešais šoreiz Jānis Kristiņš ar Audi 80, ar kuru stratē arī Sandis, bet Jānis Sandim zaudēja 11,35 sekundes. Tātad, šajā klasē pirmais Daniels Baltais ar Audi Coupe, otrais Sandis Šāblis ar Audi 80 un trešais Jānis Kristiņš ar Audi 80.
Kopvērtējumā šajā klasē sīvākā cīņa bija starp otrās un trešās vietas ieguvējiem, jo viņus šķīra tikai nieka viens punkts, bet pēc sestā posma tas viens punkts pārtapa jau par trim. Un tā, šīs ziemas sezonas kopvērtējumā 4WD klasē goda pjedestāla trešo pakāpienu ieņēma Edvīns Šaripo, kurš bija ticis pie 61 punkta, par trim punktiem vairāk – 64 bija iekrājis Jānis Kristiņš, kurš kāpa uz otrā pakāpiena, bet augstāko virsotni un lielāko kausu ieguva Sandis Šāblis, kurš pierādīja, ka ir šīs ziemas ātrākais sportists Garkalnes autotrasē!!!!!
Pavisam šī ziema „Garkalnes autotrases un AN Riepas ziemas kauss 2010” sešos posmos ir pulcējusi 58 dalībniekus trīs dažādās klasēs. 20 sportisti ir braukuši FWD klasē, 21 – RWD klasē, bet 17 – 4WD klasē.
Visu posmu rezultāti, kā arī kopvērtējums ir apskatāmi mūsu mājas lapas sadaļā – Rezultāti.
Ļoti lielu PALDIES Garkalnes autotrase saka saviem atbalstītājiem. Īpašs PALDIES SIA „AN Riepas”, SIA ITF „Fermeris”, SIA „AmiciAuto” un radošajai grupai Eugovs.lv. Tāpat liels PALDIES Garkalnes novada domei.
Par nākamajām sacensībām lūgums sekot informācijai mūsu mājas lapā – http://garkalnesautotrase.wordpress.com/
Autors: Jānis Lepsis, Garkalnes autotrase.
  Admin   2010-03-08 10:53:54
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:

Jūsu ziņa:

Drošības kods:
Drošības kods
Ievadiet kodu:



Ziņas - Noslēdzies pēdējais šīs sezonas ziemas autosprinta posms un noskaidroti 2010. gada ziemas kausa ieguvēji! - Uz augšu